2008-12-30

0,2

Nu må vi se om de kan går i opflydste osv ;D
det vil jeg kigger på nu : D

- Bliver tynder (Hvis jeg tag mig samme)
- Får bedre ryg ^^ (korste eller lægen)
- Nyt tøj (spar penge op)
- Finde ud af Ebay (Freja sage hun vil lære mig op )
- Får bestil fra Nettet af. (Det vil sker)
- Kommer mere ud i byen. ( Det hedder bare sove sted bagefter hvis det ik bliver til den lyste morgen)
- Kom mere til KBH osv ^^ (Kan jeg, men det hedder tid osv)
- Får Ny mobil (Min smag i mobil meget udlandske)
- Får ny computer (Spar Penge op)
- Bliver bedre til Engeske (Har hørt om Engeskl på cd)
- Bliver bedre til Dansk (læse flere bøger, vil jeg tro)
- Bliver mere åben : D (Det kommer med tiden)
- Får længer hår (Det kommer)
- Søg efter flere lærerpladers :'D (Skal snar igang igen, men er bange for at bliver afvise)
- Får en kæreste (Det er svært)
- Bliv bedre til at sætte hår og ligger makeup (Det er bliver bedre, men ik godt nok)
- Får bedre tøj smag (Det hedder at havde mange penge)
- Får mere Hello kitty og Gloomy bear (Lær at bruge Ebay og mange penge)
- Besøg Udlandet : D (Penge)
- Får flere piricnger (Penge og efter jeg er 18)
- Får flere tattoo (Skla havde min første den 1901)
- Lær at siger nej (Det er svært, men må prøver at lærer det)
- Bliver mere frisk end doven (DET ER SVÆRT!!)
- Går igang med læse flere bøger (Find bøg jeg sys der lyder gode, så som manga osv)
- Bliv bedre i et køkken (Er igang)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar