2008-12-29

Kalundborg : 33

Idag har jeg være i smut forbi Kalundborg og shoppe Nudler xD rigtig mange :D
30 stk. <333>Det var sååå maden xD
- haha xD
<--- før maden Vi steget Nudler med Kylling, Kiim og jeg :D smag godt : D men stadig det var lidt lamt i smagen :D Sean fik Hajsuppe O.O' October fik Pandekager med Is : D Bare øv jeg fik taget nogle billeder af maden .___. *snøft snøft* Vores Nytårs aften som jeg handle lidt til ind idag er Japansk mad : D - Wuhuuu : D




Bare efter var vi fætter guf i Kalundborg
og købet slik
og hvor jeg fandt min Hello Kitty mobil XD<333>





Men såå sage vi farvel og gik ned til St'en :D
hvor vi såå hilse på ældre ting til mænd der tror vi var kærester, October og Mig xD
men han blev lidt mundlam da vi sage vi totaly gaay xD
Det var så slut for en god dag :D
NU glæder jeg mig til imorgen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar