2009-01-25

Optur xD

årh årh årh : 33

Det er fame lang tid sin jeg har skrevet her inden jo : o

I fredag var jeg som sagt i KBH i nok 4 timer o.O
- OMG !!!

Jeg mødt Cijle : D
Mega sød Pige og vi snakke mega lang tid såå vi miste tid og havde kolde BEN !! XD
såå Fik jeg købet den SexPot trøje af hende : D
woow den er smuk xD man kan se Bar hud o.O
- Lige noget jeg skal værd mig xD
Hun havde os Sin Softbank med som hun har sæt til salg :D
og den fik jeg kigget på :D
WOOOW Jeg sys den er såå NICE MAN!! : D
Jeg må altså ejer den :D
har tænker mig hvis jeg har penge at køber den
hvis den ik er slogt inden altså ; D

Men vi snakke en hele dele og alt muligt : O
Så smutte hun såå : )


Og vente jeg ca. 30 min
på Kiim og Ronny : D
- Det var fame nice at se jeg igen Guuys <3333 : D
VI tosse rundt xD
og MIt Shoppe gerne gik af mok :P
- Det sys de 2 ihveldflad xD
i det jeg bruget mange penge
- sys de 2 xD
Men ja
Jeg fik købet mange lækker ting
som jeg desværre ingen billede har taget :O
- tsk tsk dumme mig xD

- Mange trøjer : D
- 2 Manga (Gravitation EX og Yaoi Novel o.O )
- 3 GL Bible
- MuCC PÅ CD I FONA!!! :D
Der var jeg slogt xD

Såå smutte jeg hjem :o
Og var bange for toget ik stoppe o.o


Lørdag : D
Kom Farfar og Tommy
og vi holdt min fødselsdag

Jeg fik gavekort til Matas af Tommy det var på 200 kr
og Farfar fik jeg 200 kr ^^


årrh : D


Lasse Vil gerne syr : D

men jeg smutte
der er Kage :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar