2009-03-21

:O

Jeg glemmet altid min blog her -.-''
- Dumme Lasse x.x


Opdag

Jeg har droppe om tænken om at finde en fyr
pt. men han må godt finde mig : D

Min Softbank mobil er ødelægget den kan ikke trykke 1, 2 eller 3 .__. <33
- den var såå god : ) <3

Jeg har kigger på ny mobil
en HTC TyTN men den er for dyr men LÆKKER :D
Jeg har os fået Bærbar som var og er fuck up eller med pæner ord den har sin ejer Personlighed xD


Jeg slappe lidt af mine lærerplads angsøgninger
det går fremet
Jeg har en aftale med Zackii i Ballrup
Min mor siger jeg skal til Ringsted os :)
jeg skal skriver 1 angsøger til en skol på fyn og Ishøj :)

Jeg vente spænddet på at får lavet smiley : D <3
og jeg skal os finde en ny tattoovær
som kan laver min Digi'tegn pænt igen :D
og samt fået lavet en ny
Jeg skal med October op og se nå hun fået lavet sin : D


hmm
er der mere

nææ :D

bye bye


ps
jeg begynde snar på et engelske kurse :O som jeg har købet ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar