2009-03-08

Tubbe <3

Jeg kan ikke Fatte det !!
Jeg fik en beske fra Line hvor der stå " RIP Tobias"
med det samme tænker jeg bare om det var Tubbe
Line kunne så siger det var

Jeg kan bare ikke fatte det
at jeg alrdig mere skal hører på dig
fortale mig at jeg er kær, sød og tosse
at fået vider jeg din lille Lasse
at du altid vil Passe på mig
At du vil beskygger mig nå jeg har haft det dårligt


Kan godt være jeg alrdig fik mødt ham
men han har stået mit hjerte nær 3 år
og han vil gøre til jeg dør

Jeg føler at han vil skriver til mig en dag og være glad
eller bare fortale at han havde fået fyr på
og ikke havde skrevet
men nej han er væk fra Altid

Han kørt ræst og kørt galt
det koster ham Livet
og væk fra Alt
død
kommer alrdig tilbage

Han var i Mit hjerte
han er mit Hjerte

Jeg tør at siger han var ham jeg kunne finde på dele det mest af mit liv med
som den eneste ene

han var den fyr alle skulle opnår før de var gode nok til mig
og det er det stadig



RIP TUBBE <33
Elsker på dig <33

Ingen kommentarer:

Send en kommentar