2009-11-29

Obscene : D

Ja man! igår var jeg så Obscene med Anne Sophie <3 : D
og serne kom Camilla og leger med : D
det var mega fedt :p

fik hilse på mange mennesker både nye og gammel og folk man ikke har set i lang tid og nogle man så igår agtig noget :)

Seriøs Sidse!
jeg tog mig mode til hilse på jer, prøve at små får øjnekontake med dig! men nej :)
så nu gider jeg ikke mere, jeg havde håbet :)
men nej nej nej
men fuck det har det bedre nu : D

jeg Fik afvide fra Martin mange havde en forvirrede om hvad køn jeg havde samt det blev ikke bedre at jeg hele tiden hopper end på Dame wc'et
- de er bedre end herres :p

så fik jeg en sjov ting afvide fra at 2 fyre tænker "hvis han kan, så kan vi os" :p de gjordet men kom hurtig ud igen xD da pigede smid dem ud haha ! XD


lige nu hører jeg oh no ono
slappe af,
små emo over at være alene, er man vel altid efter en druk fordi man har være så meget samme med mennesker :D
skal os har laver mine 2 rapporter færdig idag D:

2 kommentarer:

  1. Hej Lasse <3 Ville bare sige, at jeg nu også har en blog, så jeg bedre kan følge med I andres blogge :3 Glæder mig til at komme på Obscene med dig og evt. min søster en dag

    SvarSlet
  2. eller Paramount :P
    nu ikke for glem det ; D

    eller andre liv :p

    SvarSlet