2009-11-12

oh

MAN! : D
på måde lige pt elsker jeg virkelig skolen ^^

nok fordi vi har skrevlig for : D
ikke fordi jeg elsker det : D
men i det man kan sidde hjemme og nørd det :p

og jeg er bagud med en mat, men ser frem til den færdig til fredag :D
2 biologi rapport til på mandag eller kun 1, men opdaget den anden, det vil siger 2
Dansk stil til den 26
og Engelsk summy til imorgen som skulle være på 150 ord MEN er på 208 : D

Mit japansk går langsom frem : D
kunne alle hirgana i vores test idag, men da var lidt problemer med huske alle katakana :/ tror hvis det ca 20 jeg ikke husk og skrev forekste osv D:
- må jeg lavet om

men jeg elsker virkelig japansk, har ikke opgivet det i nu
ligesom jeg på en måde har med engelsk x.x


men kl 00.13 og jeg ikke træt
igår var jeg op til 00 for laver mat rapport, har kun opfyld en punkt og halv af det anden så mangle lige alt det andet, og den fyld hvis små 3 sider :D og den pæn : D

jeg elsker pt skolen ved da ikke hvorfor x.x''

kommer så i tænker om jeg ikke har læse dansk eller samfund xD

godnat : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar