2009-12-02

09.39

Jeg sidder, og skulle måske laver noget morgenmad, tag tøj og gøre mig hot! : D

Vejret uden for er SMUKT!!! :D
frost og solskin <333 mhhh : D
så bliver man altså glader
nå man tænker over de sidste 4 gang der har regne hver gang jeg tog til japansk -.-' xD
som jeg os skal idag, og Nadja kommmer åbenbart ikke da pigen er bliver syg D:
- go bedringen : D, men tak for jeg skal på hænge på de mennesker som elsker ANIME og MANGA, som vil til japan UDEN noget kendskab samt vil være VK "WUUHUHUHU"

Julegaver da vi noget i julemåneden
har jeg slået mig samme med Louise angår gaver da vi begge ikke har så mange penge :)
men ind til vide skal vi kun brug 1400, altså 700 til hver ; D (overlever jeg)


Jeg har beslutte mig for at begynde at ligge penge til siden samt finde et job da jeg vil har en hund til somme! : D
nå jeg flytte til Kbh'området med Anne sophie : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar