2009-12-02

22.15

Den længste dag imorgen -.-'''
10-17
dagen hvor jeg har fleres fag nemlig 3 xD
- woow lyder som en lille dreng som går i 3 klasse eller noget xD


Men jeg har haft 3 time biologi igang hvor jeg bare sad og var "baah" i hoved
så Japansk som enlig gad mening den her gang
3 grupper i det sprog xD
- wuhuu
Det er lidt mærkelig at tænkt på at jeg skla havde det rigtig til næste sådan på HF med niuv osv osv


Jeg har løs til at noget drikke enlig
så tag jeg lige noget at drikke og læse samfundsfag
da jeg ikke forstå hvad min dansk lærer mindre om det hun har skrevet på fronter :O

4 kommentarer:

  1. .. ved godt det sikkert er et underligt spørgsmål, men går du til Japansk i Roskilde? Og hedder din lærer Kenneth? xD

    SvarSlet
  2. nice! xD - det er en af mine gode venner ^^/
    du må hilse ham næste gang og sige "John John siger hej og at hun har noget derhjemme der blinker!" xD

    SvarSlet
  3. fedt xD
    arrg han er nu min lærer xD og lyder forkte xD
    selvom der kun hvis er 4 år forskelle mellem ham og mig xD

    ahha

    SvarSlet