2009-12-05

avav

MAN jeg er træt
jeg vil sove
men gider


og gad hvor jeg ikke gider bor her mere
FUCKING RENGØRING!!!!!! x.x
ARG og jeg bruge ikke gang fællers rummet
de syge der fedste små klamme face!!!!
ARRG
de skulle fame selv får love til at gøre rent
jeg gider det ikke -.-''

gi mig en lejlighed!!! : D


Jeg gider enlig ikke Martin mere
sys enlig han plat og kedelig
og hvad søren kommer han sex liv mig ved?
jeg forstå det ikke


EN GOD ting idag eller 2 : D måske 3 : D
1: Lærke var i skol det vil siger timer ikke VAR så kedelig igen : D og fik snakke og farver hende hår ! :D det blev pænt

2: mmh at bliver nusse i håret : D selvom det nok maxs være i 5 sek, fortryder jeg enlig ikke jeg bare lod person gøre det : D
og det er jo ikke normale at fyr nusse en i håret!, kun hvis han ved man er til fyre ! ? eller er det o.o

3: Dansk xD var fun :D Line, Lærke og Simon gjorde det sjovt at lavet dansk : D

haha : D

tror snar det godnat

skal pakke imorgen
bliver nemlig hente : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar