2009-12-22

Bedste venner ?

THE EMO INDSLAG!! xD

- haha
ved ikke om kan siger det men vil enlig gerne det dele med nogle : D


hmm
Det er vild mærkeligt at kende folk i så lang tid, så lige pusligt så stoppe kontake bare fordi man laver noget og ikke har noget man kan dele om mere T^T
- lidt trist efter min mening

havde en veninde i folkskolen som jeg første hadt
men derefter fik et super venskab med i folkskolen :)
så da jeg kom i 10 så forsvunde noget kontake, men den var der stadig
NU hvor der gået 3 år ca, skriver vi ikke, snakke ikke samme eller noget fordi hun lever sit liv
og jeg lever mit :/
lidt trist enlig fordi savner hende enlig D:



Min bedste veninde igennem 3-5 år
ser jeg længe som min bedste veninde D :
da vi efter kun så 1 gang om året og kontake kom og gik som det passe den,
men har haft utroligt fede ting med hende, da vi mødes første gang, da jeg var hos hende i 3 dage ca :o og da hun var os mig os :) da jeg var i Viborg <3 : D
super fede oplevers
men i Viborg var det som vi havde ændre os hver vores vej og det venskab vi havde ikke var det samme mere eller blev det samme D:
men sådan går det jo nå man blivr ældre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar