2009-12-13

Biologi eksam

På tirsdag skal jeg til eksam i biologi
og ligenu ! har jeg enlig lidt små stress på

for det er om 2 dage ö
isteden for at sidde her og skriver skulle jeg læse og læse og læse og lige tag nogle noter

jeg vil nok ikke overdrev hvis jeg siger vi har omkring 70-100 side jeg skal læse igennem og forstå ^^

Glæder mig til at jeg færdig med eksamen
så er jeg jo færdig med det første fag
og fra nu vil jeg altså begynde at tag skolen mere seriøs : D
- hvis det altså er muligt ^^,

fra på tirsdag af, sådan rigtig skal jeg spille FFX og laver lektier : )
glæder mig enlig lidt ^^,
og ligevel ikke
da jeg tror det bare bliver at være doven^^


MEN
Det kan kun bliver en god ferie ^^^
hvis vi ser væk fra alle mine lektier ^^

skal ikke være i Roskilde
Skal være hos de gammel fra den 24 til 31 :)
den 28 er jeg på Fyn til jule meetup fra dem fra forumet
den 29 er jeg hos May <3 : D
og den 19 xD er jeg i Kbh :P til et meetup der os :D
Mit nytårs aften bliver hos Camila! :D glæde rmig ;D
er enlig glad for jeg ikke tog den Roskilde
- kæft jeg har nedre på, Lise kommer :s "ad ad ad"
HAHA!!


HAHA!
så blev der banke på, jeg tror altid det er hende den rengøreing damen xD
men nej det var nogle fra salen der spøget om jeg havde tid, da der var bliver hugge mad xD
MEN så for gang i ja 4-6 måned jeg har bor xD hilse jeg og så nogle af dem jeg bor på sal med xD
haha
- Go Lasse, men det er stadig ikke tegn på at jeg vil aktiv og går i fællesstuen :)
- nej nej nej sådan leger vi ikke ;P


Men nu vil jeg svar på mine beske fra msn, og går igang med læse til biologi
skal lige igennem 3 emne, også gennemlæse det osv osv
alt for meget arbejder :P xD
hah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar