2009-12-11

Fredag :)

SÅ er det Juleferie! : D
eller noget
har første Juleferie fra på tirsdag af
men afligevel ser jeg det som en ferie
da jeg enlig kunne skal læse op til biologi ^^,
og det gøre jeg fra imorgen af, søndag og mandag ^^ og er KLAR til at får godt karatker : D
og det er super fedt, der enlig er såå mange som vil vide hvordan det går for mig : D
haha : D

Jeg hader enlig dagen idag
ikke fordi der sket noget i skole, for det har være mega hyggeligt og rart : D
og imorgen heller ikke

MEN det er jo Rengøring tid! hvad fuck sker der, jeg hader det ! hurra for menneskeskyg! D:
iiih
derfor gøre jeg det i nat ! D:
og jeg vil enlig ikke stadig, vil bare være fri og håber på jeg kunne flytte uden at gøre rent der inden mere, for seriøs jeg gider det ikke, kan ikke li det, det er JO EFTERSKOL agtig ! -.-''

MEN

planer for idag

det er bare skulle gerne rent i nat xD
som er det stor plan, ellers får vaske op, måske gjorde lidt rent, kigge på mit biologi :)
og stene FFX :D


Jeg skal spar penge op !!
for Jeg vil snar har nyt hår og har tænkt mig at bestille extensions, efter min fødselsdag, samt tøj fra Yesstyle ! mmh glæder mig :D
har lige "bestil" tøj fra Bodyline, som kommer muligvis mellem jul og nytår! : D
glæder mig os til det : D


Fuuuck jeg får heller ikke rigtig ferie fra skolen af xD
det jeg skal nå:
2 Kemi Rapport
Mat aflevering
Mat Rapport
Dansk opgaver
Japansk
samfundsfags

mmmh dejligt med ferie xD
OKAY jeg måske bare lidt bag ud!!! XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar