2009-12-25

Julen

Så var det Julen aften igår :)

Super hyggeligt for en gang skyld, vi var kun dem i huset og mig ^^
- fordi jeg er flytte jo xD haha

men vi spise mad
- wooow xD
såå Ris a la manda : D
- men fik ikke gaven D: dumme farmand xD
Så pakkeleg
- hvor jeg vandt en så spargris : D
-- men det gjordet vi alle jo x'D

så kom den store pakke gaver ud : D
- urrh må se om jeg gider skriver det hele da noget af kan jeg ikke stave til detxD

MEN
- Mobil
- Dvd box Ghost Whispere særson 1 : D
- Robotmåtte xD
- Måtte til den ^^
- Pensæt med lys xD
- Bambus måtter : D
- Blætter (eller hvordan det staves)
- Vaskeklude
- Mindre oversætter :p
- Sådan en Designe tegnebog :p
- Armederoan
- Sokker med Hello kitty <33
- 150 kr :D


Det var hvis det :p

Glædelige jul og godt nytår : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar