2010-01-14

Urrh xD

Jeg lidt glad lige nu : D

Nok fordi jeg super dejlig lille søs : D
som tog imod den pakke vi bestille samme :D

samt min pakke med de 5 bøger fra Amazon.com er kommer hjem : D
- mmh glæder mig til hold om dem : D

Igår var jeg til japansk og hvor vi fik afvide der var 2-3 gang tilbage o.O RUSK er syge i hovede o.O
men før det var jeg forbi en frisør med super fedt tilbud!!!!
Glatjern og hårtør for 500 kr :o
Glatjern korste ca 800kr.
og Hårtøren korste ca 1000kr.
og der stå jeg spar små 1300 kr :P
såå jeg er lidt glad :P

skulle måske havde taget et billed af dem såå i kunne se hvad det var for noget
meen neeeej var for glad : D



urh urh urh har samfundsfag lige nu til kl 17
så har jeg fri : D
også skal jeg har mat fra 10 til 13.25 også har jeg weekenden : D
min dansk lærer sys hun skulle lægge sig syg
xD

MEEN såå skal jeg hjem til de gammel og hente mit tøj fra Kiko og bøger fra amazon.com :D <333
samt hold min fødselsdag
- Sorry Nanna jeg ikke kommer til din
men jeg ser ikke min familie på mandag hvor jeg bliver 19år

Jeg vil smutter vide og lytte vider :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar