2010-02-05

FUCKING BOLIG TING og BOLIG STED!!

Hvad fucking er mening er kalde folk til møde !!!
og hvis man ikke dukker så får man en fin bød
- siger Parpie hvis jeg læset rigtig
Gud fuck hvor er jeg træt er at bor her !
Jeg gider seriøs ikke mere, jeg har det virkelig dårligt ved at bor sådan et LORT STED!!!!
jeg er ikke glad for at bor her, det er større, jeg siger DEN STØRRE ting jeg har fortyde af hele mit live til DATO!!!
MAN MAN MAN!!!
Jeg gider ikke mere, jeg gider bor undre RIU!! jeg bor hvor man siger det er MIT og KUN MIT ind til jeg flytter uden nogle røvhuller, der banker på døren og snakke om rengøring og intetnettet !!!
nej nej sådan vil jeg ikke bor

Jeg vil har mit eger, har mit EGEN Ansvar!
Jeg er fucking klar til at flytte hjemmefra, ligesom jeg kommer på et sted hvor det små børn der ikke kan finde ud af det !!!

Jeg magt det bare ikke!!!

NÅ NÅ
så en god ting
jeg fik brev fra AAB ;)
angår bolig ting ting, nu er jeg meldlem : D


MEN ARRRRRRRRRRRRG jeg gider ikke mere

Jeg kan ikke tag en fyr med "hjem" da jeg ikke føler det noget værd at vis ham, bare i det hele taget venner, veninder og familie!
jeg pinlige over at vis det frem -.-'''

Men tror jeg vil stoppe nu!
Jeg magt bare ikke det her sted

Jeg gøre rent 2 gang til
og DUKKER IKKE OP TIL Møde , gider jeg ike

BAI BAI!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar