2010-02-12

Min dag idag :D

Hold da en lidt mærkelig dag xD
- tror jeg o.o

Jeg har bare tænkt mig at skriv lidt om min dag enlig
der intet sket enlig :)

Lige hører jeg Lady gaga som jeg stadig er besæt af !! !: D<3
Hente noget til Facebook angår lægger billeder ind o.O "WTF"

Imorgen skal jeg til de gammel
Min mor har fødselsdag på tirsdag
- som jeg ikke kan være med til da jeg er i skol og første ferie uge 8
- OG JEG HADER DET !!!
- Jeg kan ikke kommer tl Fashion week, paramount eller hjem til de gammel på mandag, fordi jeg er i skol "AD"
Men jeg får en iphone imorgen :s ved ikke om det godt eller ej
OG MIT TØJ!!!
- Postdanmark er fuck op samt toldet, hvad sker der lige angår min pakke fra yesstyle :s
- men pyt pyt

Jeg har os rodde lidt på min blog, da jeg sys den såå for forvirre ud så fejl alt pynt og gjorde den enkel <3 :D


nu er det tid til lidt billeder :D

Lalala :D
1: På vej i skol xD
2: Ude og spise med Camilia og Stina, Stina tog billedet xD YES SIR :D
3: HOTTIE!! ; D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar