2010-02-07

Mode ?

Jeg sys efterhånden der er mange menneske der elsker den her mode
- altså mode i tøj.
Har jeg enlig ikke noget imod :)

Men efterhånden nå man kigger nære på den sådan kaldet tøj mode!
såå elsker de simplehen den kedelig og alt for "normale" pop mode som ALLE går i WTF! x.x

Seriøs det er jo ikke mode
det er jo kedelig stil eller jo måske mode
men ikke den wooow o.O

Mode er nå man elsker tøj ligemeget om det er det ene eller anden
arrg kan ikke forklar -.-''

Ej man træt af folk deres "jeg elsker moden" og nå de prøver forklar det sååå jaaa POP!!!

Man en gang i 8-9 klasse da jeg elsker sort, nittet og metal musik, sage en fra min klasse "Lasse det er ikke mode det der"
Hvor så nu kan jeg vel gi hende ret, men i hendes øjen var mode POP

pop stå populær, såå kan vi godt lege det er mode det i alle går i

Sokker UDE OVER busker, for meget voks i håret, går som man skidt i busker, alt for meget makeup, exisonie (håret) i alt for kedelig længet, Blondt, alt form tøjet MAN jeg bare træt af det, jeg mangle seriøs noget udforinger -.-''


Nej Pop er ikke mode xX

Ingen kommentarer:

Send en kommentar