2010-02-19

NEJ!

Nu kommer der en brokke blog såå jeg kan ud med min verd!!!!


Hvorfor fuck følge jeg mig nedregjordet og dårligt nå du åben din mund, jeg føler jeg ALRDIG har ret, og jeg bare skulle føler med i skol!!!!
Jamen, hej, folk kende mig ikke åbenbart ikke at de ved jeg har problemer med skolen
og det går jo super godt i engelsk gud !! hvor jeg gider ikke det mere T^T
glader for jeg droppe ud i Roskilde VUC og hopper ind til Fredriksbreg <3 : D

hvorfor skal du ligesom være på nakken af mig?
gud jeg er glad for du ikke skulle snakke om min dansk opgave, for det vil være gad helve! du vil havde gjordet mig såå pis hvis du havde sagt noget, for du kende mig og du vil finde de ting som "mangle" osv osv
og jeg kan bliver ved ! gud hvor er jeg træt af dig, jeg glad for jeg har ferie, så jeg kan får en pause fra dig og dit "bla bla bla bla"
Det kan godt være det hjælpe at jeg hører efter hvad de siger mine lærer "
og ligevel tror jeg ikke x.x'''
FUCK dig !!! :)
men du er stadig sød, men fået nok af dig pt :)

URH ,

Dig, DIG OG DIT EGO!!! GUD HVOR ER JEG FUCKING TRÆT AF dig :o
hvorfor snakke du om dig og dit liv, og at hvis jeg åbenen munden, sååå passe det ikke dig, såå skal det passe dig, jeg er træææt af dig !!!
går væk :D
og nej Jeg hører ikke efter hvad du siger angår mine kommede madonna!! ;)
og Nej du kende mig ikke, Jeg ved godt H&M i Roskilde har kvinde afdeleling kun! sååå
jeg gider ikke at hører på dig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar