2010-02-28

Opdagt ^^

Ferie er slut -.-''
- mega surt D:

Jeg har haft en super mærkeligt ferie -.-''

Maria har jo være i skol i den uge hvor jeg har haft ferie så blev vække samtid med hende, men samtid sove jeg vide nogle dage og andre dage stå jeg op

Her idag var det mening at jeg skulle op kl 9
men nej jeg slå åbenbart vækkeuret fra xD og sove til kl 11 __ _*
- det bliver dejligt at kommer op imorgen >.<

Jeg er mega bag ud med mine lektier :(
og jeg magt ikke lektier D:
- så jeg har beslutte mig for at droppe japansk T^T for kunne følge med de andre fag jeg har VUC
- Japansk er på ungdomsskolen.

Lige nu skriver jeg jo blog

og har løst til at skrig og råbe! T^T
da jeg hade mig selv fordi jeg ikke kan tag mig samme til de fucking lorte LEKTIER!!!! T^T

Jeg er så bagud med de aflevering ://
men må jo bare tag mig samme og siger jeg fra nu af brug tid på at laver dem og droppe nettet :o
at jeg fx kun er på nettet efter 20
det prøve jeg fra imorgen af : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar