2010-03-18

Seriøs?

MAN, jeg er langsom ved at være træt af folks deres opfølse og misforstået af ALT hvad jeg siger og gører


Fx.
Idag skrev jeg bare facebook noget med Kina og japansk og blablabla
- Jeg ved sQ godt Kina overtag magt om snart
men jeg elsker opdaget små citat folk siger
sååå jeg fik smide det ene og andet i hovedet
fx såå havde de gammel læse og tror jeg ikke skulle havde japansk! TAK -.-''

min veninde Lærke -.-' ( hvis man kan sige det)
sidste Tirsdag tog 1 time fra Engelsk som jeg havde fået love til
og gad ikke forklar det i stor træk fra hende
såå torsdag, for man smide den i hoved "Ej, var du ikke stoppe" o.O WHAT ørrh NEJ MØG SO!! -.-''

og det samme Citater (de er mine venner)
Maria og mig Sex and the city
og de sagde
noget i form af
Nå man er single er man homo
Lærke skriver et eller andet kælling at man kunne se på mig! , hvad sker der lige for det der -.-''!


og hvad sker der for de folk der behandle mig som om jeg ikke ved en SKD!!!
nå ja Betina den der lille lort der -.-''

Jaman jeg havde japansk på ungdomsskolen og sagde stoppe
1: fik fucking lang fordrag om det var sidste år og bla bla bla, sjovt har Kenneth hvis gi mig lov til at kommer tilbage ;)
2: såå nå man siger man skal har det til næste sååå kan det jo ikke lad sig gør.
- jamen det er jo i Frederiksberg på deres VUC -.-'

og lang fordrom om SU og engelsk på B
og får afvide man ikke har hørt efter hvad hun siger osv
IND TIL MAN SIGER man har det på 2år!
- dygtig so

Jeg bliver ved man finde ting og der pisse mig af !!!!


nu gider jeg ikke
og sorry min kælling tolk .-.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar