2010-05-15

Vegatar :D

Nå Maria flytter som hun gøre den 1/6 :D

Såå vil jeg prøver en nu en gang
at droppet kødet :D og spise grønt :D osv : D

Lang tid har jeg kigge i Maria koge bog med vegatasike mad :D "NOM NOM" siger jeg bare : D
har hvis lever halv om halv lever som vegatar i den her uge :D
næste uge hvor Maria ikke er her
tror jeg altså jeg bliver nød til at lever sundt og grønt 8D


Har ikke noget behøve for kød :o
synes det enlig små ulækkert xD ad ad : D

men har stadig noget fisk, da jeg sidste prøvet, fucked min krop op, så det må ikke ske igen :D
såå nu jeg har fiisk xD

men ellers vil jeg lever af spænde grønne ting : D


fx onsdag, torsdag og igår :D har jeg lever af bønner bøffer <3 NAM NAM!! :D
som man kan laver til bruger! ;)

og idag skal jeg havde vegataike mini pizza'er :D


Jeg vil smutte igne :D

bai bai : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar