2010-06-02

1 Juni

SOMME, men hvor ?
ørrh det regnet hele tiden ;__;

og jeg havde taget Kina sko på som blev VÅDE!!! ;__; DAM


BUT!
Jeg var op til Mat-C Skriftlig Eksam, jeg synes personlig det gik godt :D
og føler mig MEGA awesome fordi jeg sagde med Mat-B mennesker 8D
vi var 3 der havde Mat-C alle andre havde B 8D
JEG ER AWESOME!!! :D

Serne eller da jeg var færdig, ringede jeg til Joy og sagde tillykke og snakke med hende :D

Line synes hun skulle forfølge mig :p haha
og ja hende var jeg så samme med fra ca kl 12, hvor vi var ude og spise på RIP HOUSE i Råååskilde! :P mmh deres mad er nice

Serne tog vi Matas og købet hårfarve ;D
- IM BLOND AGAIN! :D eller mere tis, men på en fed måde :p

såå kom i hende Kæresteøøøøøh
- dam jeg synes det er små nedre at være 3 hjul, i alt det kæreste kysse, kramme og skatteri! ;__; jeg vil os havde en kæreste ::(

men jeg overlever :D

hun lavede god mad :D
selv jeg ikke spise så meget xD
- hovsa SLIK! :P


Så gik jeg HJEM i REGN VEJ, SKULLE PISSE og I VÅD SKO! -.-'
- super fedt x,x


da jeg kom hjem og åbenet postkasse
var der sødt lille Papir fra Kælling der stå for rengøring
- jeg kan ikke klar hende :D

at min opgave ikke er klart tilpasse stilling, og skulle laver den om inden Onsdag kl 18 -.-
MEN hvis hun gad mig det idag, er jo DYPT LATTELIGT for gjordet fredag nat og skrev dato os x.x
- daaam hun er dum

MEn nu har jeg gjordet det
og SÅ FUCK HENDE! har til uge 33

fordi jeg åbenbart ikke kan finde ud om jeg bor i 318 eller 319 xD
tale lige jo hinaden og vi er begge homoer xD
- men jeg er self hotteste jo 8D haha


MEN jeg vil gerne flytte igen HURTIG MULIG TAK!! :D

en ting der gjordet mig glad derefter var nok eller 3 :D

1: Morten måske besøger mig på næste weekende :D
2: Skal se Nicoline på næste torsdag! :D <3333
3: GACKT KOMMER FUCKIING TIL TYSKERLAND OG SKAL MULIGVIS SE HAM MED TANJA!!! <333
- hvis jeg har penge ;___;
MEEEN hun er så sød og muligvis gi halvdele at koncterbilletten<33 :D
gøre mig lidt glad :D

skal man enlig brug pas ? nå man kommer længe ind i Tyskerland ? :)

BAI BAI :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar