2010-08-27

Lasse, fritid og dejlig vejr :D


SOLEN SKINNE OG JEG HAR FÅET TRÅDLØS NET! :D <33 hahha

men fuck jeg små træt af VUF og deres måde at kontake folk på ://

det er 3 gang mine regilone time er aflyst og grunden er så enkel! :O
de har første ansæt lærer fra næste uge (y)
SUPER DEJLIGT at for at vide -.-

dummme vuf, men jeg håber det kommer til at går bedre frem over

om lidt skal jeg havde mediefag for første gang så små glæder mig vel
og lige skriver og jeg hører og ser på små børn :D
Yiiir børnhavn xD
og den ene pædago ser da små godt ud på lang afsted
men gud jeg er træt af børn -.-
xD hahah a

HEY jeg tog os billeder :D
vil jeg da lige vise jer inden jeg smutte tilbage til virkeligeheden og voske mennekser og ingen små børn xD

2 kommentarer:

  1. Dumme VUF! Håber de tager sig sammen..
    Og jeg så godt din besked forleden, kom lige i tanke om den igen, men fik aldrig svaret, fordi jeg er så gammel og glemsom! Jeg håber også at jeg starter på Metropol til marts, så kan vi hænge ud!

    SvarSlet
  2. JAMEN DET ER JO SENT!!! :O
    du skal til nu nu nu nu nu :D

    sååå kan vi være samme 8D 4 gang om ugen :D såå tit er jeg på metropol -.-'' xD

    mmh ja :D

    SvarSlet