2010-08-18

LORT!?!?!

Jeg har set frem til min første skol dag og glæder mig utrolig meget til det osv
men igår fik jeg mit savnede brev fra dem
hvor timer stå osv

såå tjekke jeg lokaler det stå jo ikke på mit skema *rulle øjne*
og mine først timer er Historie i lokal S-005 og tænker "arrg stuen" men der var intet 05 o.O
jeg tjekke det igen
og finde ud af jeg skal til Sigurdsgade 26, København N og det ligger like 5 min i bil, 25 min i tog/bus og 36 min gårgade (Y)
- Jeg blev fame sur og trist for nu var jo alt ødelæggt

idag ringer jeg og for vide der plads mangle (y) FEDT MAN -.-''! AD :(
+ jeg mangle en zone 1 såå vente på de der damer ringer .-.-

Men første skol dag imorgen og jeg glæder mig ikke :((

http://www.youtube.com/watch?v=ijQUkkFq-Hc

tror det er mit humør lige nu T^T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar