2011-04-02

weeekdaaaaaay

Random titel btw : )


Skulle sover nu !?
2-3 timer søvn kan gøre en meget frisk nå man ikke har sovet i 24 timer (y)
Mads var her, fordi Laila og jeg havde snakke om hold noget pokemon gaming mix med druk og film ;)
det blev mest film og druk :D
- jeg savner de andre os :(
han gik første kl 8, og min familie kom første kl 11 (y)
alt for lidt søvn til Lasse, så jeg gik ikke i seng :)
såå jeg tåget og var forvirrede mest af dagen :D
Min far og jeg tog i Biva, for hente nogle ting til mig :)
- JA JEG VIL GERNE HAR HAFT TAGET BILLEDER AF DE FEDE PAPKASSER XDDD haha
de andre der hjemme snakke og lært Laila t kende haha
vi fik gode gaver af dem :D det var rart at se dem :D og de kunne virkelig godt li lejligheden
- SUPER + 8D


hmmmm har jeg mere :o
Imorgen smutte vi på strøget :) og jeg regne Stærk med samle min reol eller kommode imorgen :)
sååå jeg kan begynde rydde op og smide, stille på plads
sååå det ikke bliver pinligt at for gæster med hjem :D



mmmh min mandag og tirsdag ser jeg os frem til enlig
- Mandag WTF!!!! men ham der er lidt søde kommer mandag aften :D
- Tirsdag :O Stellala og mig besætte strøget >8D


Det hedder hvis godnat ligeom lidt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar