2009-10-05

Christine : D

Skolen idag var rimlig cool :D

Biologi laver vi lige vores fremlæggeste færdig
også smutte Line og mig i i TP 8D
- det er noget vi kan :p
Hvor jeg købe den nye med cd Oh no ono
- som jeg skal se med Christine på fredag : D
Så havde vi kemi
hvor vi skulle til samtal med vores lærer
- wuhu
OMG
han siger jeg skal begynde at siger mere
- Hej, jeg er ordblind, hvis jeg ikke forstå det vi læse, hvordan FANE vil du havde jeg være med,
jeg skal os lad være små tøs snakke med Line og Betina -.-''
- HEJ jeg spøger om hjælpe og vi snakker opgaver
Jeg skal os lad være med gemme bag min bærbar
- Jeg skriver notaer

OMG hvad fatte nogle mennesker på at man har svært ved tinge
og ikke ser det spænde i alt verdens ting MIA! -.-''
Jeg er ordblind, jeg kan ikke stave eller læse så godt, og nå man ikke kan det, så går man langsom hen og bliver ligeglad med tinge
- for her, jeg forstå det jo ikke x-x''
MEN ik mere om det : D


Så tog jeg hjem og lytte til min CD
smutte på ROS TORV som Christine havde sagt xD
- det var så det ikke ligevel
dygtig Lasse eller Christine What ever
så mødeste vi på gårgarden og skulle findes hendes ting til hende Cosplay

jeg fandt samtid noget makeup og tøjklemper
- I <3 Xtra : D

SÅ smutte vi Ros Torv
hvor hun fat hendes ting

Jeg fik købe nogle fede busker og stoker : D
- det er Awesome : D


Nu lytte jeg til Mew og smutte nok snar i seng : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar