2009-10-04

iih da : D

Fredag: Der var jeg i skol til kl 16
så lige hurtig hjem og gøre mig lækker, vi havde intro fest der selv det ca er 2 måned siden vi begyndt xD
- bedre set end aldrig :P
MEN VUC fest her kom jeg :p
kl 19 var jeg der også kom Lærke, vi tog en øl og drak og snakke og vente på Nicoline kom, som hun første gjordet kl 21 hvis nok xD
men ud danse med hende 8D
så skulle jeg på Intet Pool med Lærke og hende fyr
- kæft det var røv xD -.-- x-x'

Lørdag: Der var bare afslappening, magt ikke lavet noget, så fik vaske tøj, handle ind og slappe af : D
så Kom Christine kl 17 til kl 00 ca xD
vi nørd Japan, snakke osv :D det var nu mega hyggeligt : D
selvom Mick spøget om jeg skulle kommer til fest xD :D

Søndag: Stå op kl 10 ^^
slappe af, kigge og læse mit kemi, slappe lidt mere af, Lavet mit Biologi :D
- færdig med Lektier!!! :D
Så laver jeg mad og leger og øve med Hiragana som jeg enlig snar skal igang med
efter jeg har vaske op og være ibad : D


ps xD
Jeg skal til Oh no ONO i næste uge
MuCC Tirsdag i efterårs ferie
Paramount den 17 med Helloween show
Tokyo Dacedance den 31
uge efter det kommer Jpopcon : D<33

Ingen kommentarer:

Send en kommentar