2009-10-08

Oh no ono eller ej ?

MANGE TAK!!!!

Seriøs det er plat og barnlig opfølse
jeg er seriøs sur
jeg er sur fordi du bare ikke kunne tænke før du sager noget
Jeg er sur over du så bare heller vil det andet

du har selv sagt "jamen det er der jo hver weekende"
Oh no ono ser du ca 3 gang om året ! hvis man er heldig
men nej du vil heller se Cosplay!!

Ja jeg er sur
men jeg er sur til det øjenblik hvor konc'er er slut
og jeg miss den eller har taget med


Jeg KUNNE TUDE! over den måde du gjordet på
Jamen en anden gang huske lige at tjek din kanaleder første !
før du laver aftale med mig TAK!

jeg føler bare jeg ikke magt at brug min tid på at tosse rundt efter en at følse med
jeg er svag nok i forvejen
og konc alene er altså ikke fed ?
Så det er enlig din skyld at jeg vil droppe den x-x'
Tak mange TAK!!!

iiih
der er jo ingen der kan, vil, gider, tid, penge osv.

du skulle jo lige vente til igår hvor vi havde japansk

du kunne godt sælge den vider ?
hvad hjælpe det, nå jeg vil følser med en, dele det med nogle, så tak


og nej det er ikke mening jeg skal flippe på, jeg vil ikke flippe på dig,
jeg vil siger du er dum og skulle tænker dig om
før du råber "JA"

og nu sidder jeg her
og pisse nervøs for imorgen
for hvis du ikke havde sagt ja til oh no ono, havde jeg 180 kr på min konto
og var hjemmme hos mine forældre imorgen

men nej
jeg skal sidder og tænker om jeg gøre det ene eller andet
+ jeg skal gøre rent !


jeg begynde snar føler at du skyld en dele snart

Lasse stop så !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar