2009-10-15

tsk tsk

Jeg er fucking snar PENGE NØD!!! x.x'''
-.-''

iiih
men okay jeg skal kun lever på 900 kr. i ca 3 uger
+ danse måtte at betale nå den kommer !! D':
LORT SKAT!")")U¤="¤"¤(&!)/¤R"?=¤(")/¤"%#(


Men så får jeg os prøver det :)
imorgen går jeg ud og køber mange nudler ^^
så jeg ikke løber tør for mad ^^

og inden jeg går i seng eller imorgen skal jeg kigger på opskrevet på hvad man kan bruge bønner til ^^,

og hurra Paramount ikke koreste mange penge xD
og vin er billigt : D

men det er slut med skol mad ind til jeg har penge igen :)

men de forsvinder hurtig igen da der er jpopcon

Arrg Simone og Rikke kommer om 2 uger -.-''
håber altså ikke de forlange JEG skal BETALE for dem
såå er de dør -.-
håber jeg ikke :)



btw.. gode ting :D

MUCC konc. var såå AWESOME!! :D det var dejligt at se mennesker igen : D
dejligt at havde Anne sophie på besøg :D

årrh vi har måske snakke om at finde lejlighed samme :D
af mange grunde : D
1: Jeg får ejer Køkken : D
2: Vi får penge til ngoet bedre
3: Anne-sophie kan har Bobo med samt han får det bedre os
4: Vi kan meget godt samme ;D
og jeg kan nok bliver ved ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar