2010-06-27

1 uge :P

Sådan! :o
imorgen er der gået 1 uge sin jeg fik ferie :D

Der ikke sket det vilde
Jeg har være op og aflever ALT VUC Roskilde :)
bøger, Computer ja alt :)
- kommer til at savner de menneske :( <3

Jeg fik spise sushi første gang ja sin MuCC Konc :o
OM nom nom :D det smag niice og uden Kød ;) altså fisk ;) haha

Jeg har ikke spise kød i 3 uger
nu såå jeg er meget glad jeg ikke gået undre for de gammel pres :)

OMFG :D Jeg var ind sex and the city 2 Med Louise
damn, den gider mig os LYST til at shop amok :8 haha
den fab og vil gerne se den igen og igen og igen :D


Nu er jeg træt at være hjemme hos de gammel:D
sååå jeg skal hjem til imorgen :D
Til Råååskilde og se på Hottie fyre :D
- det er jo Roskilde festeval :p såå der jo menneske over alt ;D og MÆND og fyre 8D haha
og det er jo varmt :p såå de har jo ikke så meget tøj <333
det er godt at være gay :p ahha

:D
nu vil jeg smutter
jeg er ved dø af varm :( det er ulækker og varmt :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar