2010-06-22

Fucking FERIE!:D

Wub'wub :D
igår havde jeg min sidste eksam :O

som enlig gik af lort til eller nej vente JORD!
for fik 00 geografi (y) XD haha
- det var virkelig mærkelig eksam jeg ikke kunne forhold til mig til xD -.-''
eller er det går sådan

3 00
3 02 :)
dumpe alt mit Mat-C (Y) og Geo xD
Bestå der imod Kemi, Samf. og Bio (fra Jul)
havde virkelig ikke regne med at bestå kemi :O haha
men har 2 år tilbage til rette det op ;) haha

Jeg har sagt farvel til de dejlige menneske fra VUC Roskilde <3 det var super år med utrolig dejlige menneske:D <333
aww vil savner mange af jer :( <3
fx LINE! ;___; <333 haha :D (see du har indslag i min blog, selvom du ikke læse den) :P


MIN ferie pt :D

Imorgen:
Kommer Nadja, Katharina, Clara og Sofie til Roskilde, til hygge :D til at nyde det gode vejr osv :D
muligvis om aften tag hjem til lort høng <33 : D

Torsdag:
Louise har fødselsdag såå bliver hun gammel :D haha
såå der ikk mere om siger der

Fredag:
Hedder FUCKING SEX AND THE CITY 2!!!!!! <33333 *FAN GIRL* :D haha

lørdag, søndag og hvis nok mandag hedder hygge :) også tag jeg nok hjem tirsdag eller mandag, ved ikke i nu -.-' xD haha


OMG nu bliver prøven slået nå hjemme hos de gammel .o.
har jo kun spise kød 3 gang på 2 måned og de sidste 3 uger fra på torsdag har jeg ikke spise kød i 3 uge

og hvis jeg kan lad være spise det hos dem, uden såkaldt pres "jamen du kan godt spise et stk"
sååå er jeg sej ! 8D


den 16 juli<3
Har line Fødselsdag, og hun bliver os gammel :P
det hedder Tivoli og muligvis shoppeing :D <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar