2011-01-18

Fødselsdag! :)

Farvel teen år :)
nogle mærkelig 7 år o.O XD

nu er jeg 20 år ! :)

min dag idag :)
starte godt :)
stille og rolig, kom i god tid i skol osv :)
- havde laver lektier for gang skyld :)
så gik okay :D

men derefter gik langsom ned :)
jeg har første gang i 20 år være alene på min fødselsdag :)
min aftale brænde mig af :)
- så gider jeg ikke slip min tid på ham mere NÅ :)

men folk ønske mig stadig tilykke :D
gætte på jeg har fået ca 110 på facebook + mere :D
- herligt herligt :D

den bedste gave :D
- ja jeg kalde det en gave
Var fra Laila :D
der sage at alt angår lejligheden er klar på undre 1 uge :)

det vil siger jeg flytte til frb om 2 uge til 1 måned :D
- det er fucking sygt :D
jeg glæder mig :D
og ud af det har Laila og me :D
laver en blog
stalke den!!! :D

1 kommentar:

  1. Velkommen i de voksnes rækker 8D

    Selvom man er voksen, kan man godt være barnlig indeni :3

    SvarSlet