2011-01-23

Fuck alt!!!! ;D

Jeg flytter fra Roskilde !!! :D
fuck alt i ROskilde er jo enlig mega nedre by
- ligemeget hvad folk siger ;)
-- MEN det er jo min holding :D


Jeg havde virkelig fed lørdag :D hvis man ser væk fra min ikke lyst til at tag i byen! : p haha
Men damn Louise er utrolig sød !!!!
- yes yes skulle jo os ind xD
Men vi mødes i Ros torv hvor vi enlig bare gik rundt og kigge tog i Føtex
- som self intet havde xD
i Kvikly med os xD
og god mad fik vi os ;D
derefter snakkede vi meget mere :D
drak lidt vin <3 :D og spille FFX (meget lidt) XD

og så tog vi på the rock
- det var min første gang, og gudskelov var det gratis ;__; det var enlig ikke noget WOW opleves xD
mennesker var ALT FOR SORTE og intet danse musik ;__;
bandet der spiller var enlig okay : D
vi tog der fra ca kl 1 :) og jeg var hjemme kl 2 :)

jeg har bare slappe af med tv, mad og ps2 :D



Jeg glæder mig utrolig meget at flytte :D

ps nogle mennesker er mærkelige :)

2 kommentarer:

  1. Hahahaha ej Lasse hvad snakker du om? XD
    Vi dansede til "Rammstein - Links 2 3 4" sidst jeg var der, det var faaaandme sjovt! XD

    SvarSlet
  2. NEEEJ!!! :(
    The Rock er for SORT OG FOR NITTE :((

    SvarSlet